Servicii
Pentru a veni în sprijinul necesităţilor dumneavoastră, echipa noastră oferă asistenta si consultanţă juridică pentru:
Înfiinţare firma;Este foarte simplu să vă înfiinţaţi societatea comercială cu noi. Pentru aceasta aveţi nevoie de:
- Actul constitutiv (îl redactăm noi)
- Actul de proprietate al imobilului, unde societatea urmeaza sa-si stabilieasca sediul social (necesar pentru redactarea contractului de comodat/inchiriere - îl redactam noi)
- Acordul vecinilor (dacă este cazul)
- Dovada depunerii capitalului social la bancă
- Declaraţii pe proprie raspundere că sunt întrunite condiţiile legale de detinere a calitatii de asociat, administrator
- Specimen de semnătură
- Copii acte identitate asociati, administrator.
Termenul de eliberare a actelor societatii este de 3 zile lucrătoare, din momentul depunerii dosarului la ONRC.
Ne puteti contacta aici.
Pe parcursul existenţei unei societăţi comerciale pot interveni o serie de modificări, cum ar fi:
- Cesiuni de părţi sociale;
- Transformarea formei juridice a unei societăţi;
- Prelungirea duratei de funcţionare a societăţii comerciale;
- Reducerea duratei de funcţionare a societăţii comerciale;
- Suspendarea temporară/reluarea activităţii;
- Prelungirea/schimbarea sediului social;
- Înfiinţarea/radierea punctelor de lucru;
- Autorizarea sediului social şi a punctelor de lucru;
- Schimbarea activităţii principale a societăţii;
- Majorarea/diminuarea capitalului social;
- Divizări/fuziuni de societăţi comerciale.
- Înfiintarea/radierea de sucursală/filială
- Modificarea denumirii unei societăţi
- Înscrierea/modificarea emblemei
- Numirea/Revocarea Administrator
- Modificarea obiectului de activitate
- Retragerea/Excluderea unui asociat
- Recodificare CAEN Rev. 2
- Modificarea datelor Asociaţilor/Administratorilor
- Corectarea de erori materiale
Pentru oricare dintre aceste modificari, redactam documentele necesare inregistrarii mentiunii la ONRC, dupa caz (Hotararea AGA/Decizia Asociatului Unic, Act constitutiv actualizat, Contract de cesiune, Contract de comodat/inchiriere).
Pentru toate acestea şi altele, vă ajutăm să le efectuaţi cât mai repede şi eficient. Ne puteti contacta aici.
Dizolvarea unei societăţi comerciale se face în două etape:
Etapa I – Lichidarea si dizolvarea: presupune acordul unanim al asociatilor exprimat prin Hotararea AGA. Aceasta se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea IV ( www.monitoruloficial.ro).
Etapa II – Radierea: Dupa expirarea termenului de 30 zile, in care orice persoana interesata poate face opozitie, se depune cererea de radiere, impreuna cu celelalte documente financiar-fiscale-contabile.
Dosarul se depune la Oficiul Registrului Comertului de pe lângă Tribunalul în a cărui rază teritorială se află sediul social.
Odată cu obţinerea certificatului de radiere, persoana juridică încetează să mai existe.
Alte servicii conexe
Dosar pentru obtinerea certificatului de inregistrare ca platitor in scopuri de TVA; Dosar pentru inscrierea in Registrul Operatorilor Intracomunitar (R.O.I.); Dosar pentru inscrierea si obtinerea numarului unic EORI (Economic Operators Registration and Identification); Inregistrarea sediului secundar/punctului de lucru la Administratia Financiara; Achizitionarea registrelor obligatorii: Registrul Unic de Control, Registrul de Evidenta Fiscala, Registrul Inventar, Registrul Jurnal.+40724.394.352
Curs valutar
Curs BNR : 23.09.2015
Euro : 4.4215 RON
Dolarul SUA : 0.1826 RON